بیا تو موزیک - Bia2Music

banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
  • مدیر کل
  • سه شنبه 18 آذر 1393
  • 268 بازدید
  • 0 نظر

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : شهاب بخارایی ، تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مسترینگ : محمد کلهر

Shahab Bokharaei Asheghooneh دانلود 
آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : شهاب بخارایی ، تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مسترینگ : محمد کلهر

Shahab Bokharaei Asheghooneh دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه

 

 

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه :

من تورو از دل و جونم توی دنیا میخوام
من تورو تو زندگیمو توی رویا میخوام
تو همه وجودمی دستای گرمم ماله تو
همه تارو پودمی حرفای خوبم ماله تو
از دست تو دیگه دیوونه میشم اینجا
رنگ چشم تورو هیشکی نداره اینجا
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه

♫♫♫♫♫♫

فرصتی نمونده باقی سخته از عشق تو گفتن
سخته حتی از تو گفتن از گذشته ها نوشتن
با صدای عاشقونه تورو فریاد میزنم من
اسم تو روزی هزار بار تو سینه داد میزنم من
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی عاشقونه

♫♫♫♫♫♫
من تورو از دل و جونم توی دنیا میخوام
من تورو تو زندگیمو توی رویا میخوام
از دست تو دیگه دیوونه میشم اینجا
رنگ چشم تورو هیشکی نداره اینجا
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
♫♫♫♫♫♫
فرصتی نمونده باقی سخته از عشق تو گفتن
سخته حتی از تو گفتن از گذشته ها نوشتن
با صدای عاشقونه تورو فریاد میزنم من
اسم تو روزی هزار بار تو سینه داد میزنم من
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها