بیا تو موزیک - Bia2Music

banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
  • مدیر کل
  • جمعه 25 مهر 1393
  • 227 بازدید
  • 0 نظر

دانلود آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط با بالاترین کیفیت

تنظیم و میکس و مستر : علی مولایی

 

Ali Molaei Faghat دانلود آهنگ جدید علی
 مولایی با نام فقط

 

دانلود آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط با بالاترین کیفیت

تنظیم و میکس و مستر : علی مولایی

 

Ali Molaei Faghat دانلود آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط

 

 

متن آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط :

تو وقتی نبودی حواسم نبود به پروانه هایی که رد می شدن

به گلدون تشنه به ماهی تنگ به روزای خوبی که بد می شدن

نبودی هم آغوش شب بودم و تموم تنم بوی غم می گرفت

بدون تو اصلا دلم خوش نبود تموم غروبا دلم می گرفت

کنار منی خوبه حالم فقط می ترسم که دنیات و غمگین کنم

من عادت ندارم به این حال خوب باید شاد بودن رو تمرین کنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط

♫♫♫♫♫♫

کنارم می مونی تو این راه سخت هر جا نشستم بلندم کنی

تو می خوای رفیقم کنی با خودم جلو آیینه سر بلندم کنی

نمی خوام که این فرصت تازه رو به این سادگی از دست بدم

تو عشق و به من هدیه دادی منم نمی خوام که این هدیه رو پس بدم

مثل اون پرندم که قانع شده که باید عمرش رو تو قفس سر کنه

حالا که درای قفس وا شدن می ترسه رهایی رو باور کنه

کنار منی خوبه حالم فقط می ترسم که دنیات و غمگین کنم

من عادت ندارم به این حال خوب باید شاد بودن رو تمرین کنم

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی مولایی با نام فقط

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها