بیا تو موزیک - Bia2Music

banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
  • مدیر کل
  • پنجشنبه 27 آذر 1393
  • 332 بازدید
  • 0 نظر

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی با بالاترین کیفیت

ترانه : عبدالله الفت ، آهنگ : مجید وفادار ، تنظیم : شجاعت شفایی

Reza Sadeghi Bego Kojaei دانلود آهنگ 
جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی با بالاترین کیفیت

ترانه : عبدالله الفت ، آهنگ : مجید وفادار ، تنظیم : شجاعت شفایی

Reza Sadeghi Bego Kojaei دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی

 

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی :

به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو
سپیده‌دم آیم، مگر تو را جویم، بگو کجایی
نشان تو، گه از زمین گاهی، ز آسمان جویم
ببین چه بی‌پروا، ره تو می‌پویم، بگو کجایی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی

♫♫♫♫♫♫

کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی
به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی
فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا صادقی بگو کجایی

♫♫♫♫♫♫

یک دم از خیال من، نمی‌روی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من، اسیر کوی توام، به آرزوی توام
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها