بیا تو موزیک - Bia2Music

banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
  • مدیر کل
  • جمعه 10 بهمن 1393
  • 412 بازدید
  • 0 نظر

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه با تو با بالاترین کیفیت

ترانه : بابک صحرایی ، آهنگ : امیرعباس حسن زاده ، تنظیم : میلاد اکبری

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه 
با تو

 

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه با تو با بالاترین کیفیت

ترانه : بابک صحرایی ، آهنگ : امیرعباس حسن زاده ، تنظیم : میلاد اکبری

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه با تو

متن آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه با تو :

لا به لای خون و آتیش جهان پیش من بشین و یه قهوه بریز

چشمات و یه لحظه رو دنیا ببند من و تو باشیم بارون یه ریز

تو رو باید که از اینجا ببرم به یه جایی که بشه نفس کشید

جایی از همه ی پنجره هاش بشه تا ته افق دریا رو دید

همه دنیا غرقه بغض و آتیشه منو یه لحظه تو آغوشت بگیر

یه روزی بی کسمون تموم میشه من و یه لحظه تو باغچه بگیر

من از شکوفه های سربی و ابرای مقوایی دلم پره

به کجا برم که هیچ خیابونی قدمای تنهاییم و نشمره

قدمای تنهاییم و نشمره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه با تو

♫♫♫♫♫♫

لا به لای خون و آتیش جهان پیش من بشین و یه قهوه بریز

چشمات و یه لحظه رو دنیا ببند من و تو باشیم بارون یه ریز

همه دنیا غرقه بغض و آتیشه منو یه لحظه تو آغوشت بگیر

یه روزی بی کسمون تموم میشه من و یه لحظه تو باغچه بگیر

من از شکوفه های سربی و ابرای مقوایی دلم پره

به کجا برم که هیچ خیابونی قدمای تنهاییم و نشمره

قدمای تنهاییم و نشمره

 
 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه با تو

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار بنام قهوه با تو

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها